Kullanıcı
 
Kullanıcı Adı :
    Şifre :
    Güvenlik Kodu :
 
TIBBİ MALZEME REÇETELERİNİN DÖNEM SONLANDIRMA ve FATURALANDIRMA İŞLEMLERİ - 08.11.2017

Değerli Üyemiz,

Eczanelerinizden karşıladığınız tıbbi malzeme reçetelerinin dönem sonlandırma ve faturalandırma işlemleri hakkında yapılacak işlemler aşağıdaki gibi olacaktır.


1- 1- https://medsahis.sgk.gov.tr/sahis adresine girerek,kullanıcı alanına TC Kimlik numaranızı ve şifre alanına odamız aracılığıyla temin etmiş olduğunuz şifreyi yazıyorsunuz.


2- 2- Medula işlemler listesinden dönem sonlandırma butonuna tıklayınız.Karşınıza gelen ekranda ilgili ayı seçerek dönem sonlandırma işlemini gerçekleştiriniz.Fatura kesilecek her reçete grubu için hasta icmal listesinden 2 (iki) nüsha alınız.Hasta icmal listelerine eczane kaşesi basılıp,eczacı ve/veya mesul müdür tarafından imzalanmaldır. Dilediğiniz takdirde dönem sonlandırma iptal işlemi yapabilirsiniz.


3- 3- Medula ana sayfasına gelerek işlemler listesinden faturalandırma butonuna tıklayınız.Bildiğiniz üzere tıbbi malzeme reçeteleri 3 (üç) ayrı grupta incelendiği için ilgili dönemde karşıladığınız her farklı reçete grubu için ayrı fatura kesmeniz gerekecektir.

Reçeteler;


I. grup - tıbbi malzeme reçeteleri

II. grup - hasta alt bezi reçeteleri (örnekleme yöntemine tabi reçeteleri)

III. grup - hazır ortez/protez reçeteleri


4- Faturalandırma sayfasında karşınıza çıkan her ayrı grup için fatura tarihi (ilgili ayın son günü) ve fatura numarası yazılarak faturalandır butonuna tıklayıp işlemleri tamamlayınız.


5- Faturalandırma işlemi tamamlandıktan sonra sağ tarafta yer alan TÜMÜNÜ LİSTELE butonuna tıklayarak fatura kesilecek her reçete grubu için döküm özet bilgisinden 4 (dört) nüsha alınız.2(iki) tanesi faturaya eklenecek,diğer 2(iki) tanesi MAVİ RENKLİ DOSYANIN cep kısmına konulacak.Döküm özet bilgilerine eczane kaşesi basılıp,eczacı ve/veya mesul müdür tarafından imzalanmaldır.


DÖKÜM ÖZET BİLGİ ÖRNEĞİ İÇİN TIKLAYINIZ.



6- Fatura adresi


Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı Genel Sağlık Sigortası Genel Müdürlüğü

Ankara


Vergi Dairesi -Çankaya Vergi Dairesi

Vergi no-7750409379 olacak şekilde faturanızı kesiniz.


7- Fatura kesilecek her reçete grubu için 2(iki) adet (bir asıl bir suret) fatura


8- Fatura kesilen her reçete grubunun faturaları MAVİ RENKLİ POŞET içerisine konulacak.


9- Kuruma teslim edilecek dökümanlar;


a- Her reçete grubuna ait kesilen 2 (bir asıl, bir fotokopi) adet fatura

b- Tıbbi malzeme reçetesi(Medikal kaşe basılıp ilgili bilgiler doldurulacak,Eczane kaşesi basılıp Eczacı ve/veya Mesul Müdür tarafından imza atılacak.

c- İlgili malzemenin kullanım raporu

d- 1(bir) adet reçete çıktısı

e- Verdiğimiz tıbbi malzemenin bayilik şartı varsa ürüne ait bayilik belgeleri

f- Fatura kesilecek her reçete grubu için 2(iki) adet hasta icmal döküm listesi alınacak ve 2(iki) adet faturaya ek yapılacak.

g- Fatura kesilecek her reçete grubu için 4(dört) adet döküm özet bilgi formu alınacak.2iki) tanesi faturalara eklenecek,2(iki) tanesi MAVİ RENKLİ POŞETİN cep kısmına konulacak.

h- Fatura teslim tutanakları üst yazısı eklenecek. (Ek 6/6 ) TIKLAYINIZ.


TIBBİ MALZEME REÇETELERİ HAKKINDA BİLİNMESİ GEREKENLER İÇİN TIKLAYINIZ.


TIBBİ MALZEME RAPORLARI HAKKINDA BİLİNMESİ GEREKENLER İÇİN TIKLAYINIZ.


EK NOTLAR İÇİN TIKLAYINIZ.





Haber okuma sayısı: 1103


« geri