E-FATURAYA GEÇİŞ NEDENİ İLE E-İMZALARIN KULLANIM SÜRESİNİN MUTLAKA KONTROL EDİLMESİ GEREKTİĞİ HAKKINDA ÖNEMLİ BİLGİLENDİRME
Bilindiği üzere, Sosyal Güvenlik Kurumu ile sözleşmesi olan tüm eczanelerimizin i 1/7/2021 tarihinden itibaren e-fatura uygulamasına geçmek zorunluluğu bulunmaktadır.
E-Fatura düzenlemesinde hangi yöntem kullanılırsa kullanılsın (özel entegratör veya GİB) mutlaka eczacılarımızın e-imzasının aktif (son kullanım tarihi geçmemiş ve şifresinin bilinmesi) olması gerekmektedir.
E-fatura geçiş sürecinde mağduriyet yaşanmaması için meslektaşlarımızın www.eczacikartfatura.com adresinden e-imzalarının aktif olup olmadığını test etmeleri son derece önemlidir.
E-İmzalarının kullanım süresi biten meslektaşlarımızın yenileme işlemlerini yapmaları gerekmektedir. (E-imzalarını Odamızdan alan meslektaşlarımız 129,80TL. 3 yıllık yenileme ücretini Odamıza veya İlçe Temsilciliği Bürolarımıza yatırmaları yeterlidir)
Henüz e-imza almamış olan meslektaşlarımızın e-imza başvuru işlemlerini yapmaları gerekmektedir.
TEB ile E-Güven firması arasında yapılan anlaşma devam etmedir. İlk kez e-imza alacak olan meslektaşlarımızın e-imzalarını E-Güven firmasından temin etmek istemeleri halinde Odamıza veya İlçe Temsilciliği Bürolarına bizzat başvurmaları gerekmektedir. 3 Yıllık e-imza ücreti 141,60TL.’ dır.
Önemle duyurulur…